tisdag 19 mars 2013

Stileben

 
Jag "spottade" naturligtvis vallmo under fotorundan på mässan - jag är väldigt svag för vallmo! Skulle kliva lätt kliva ur bilen vid varje kornvallmobestrött fält i södra sverige! Mitt problem är att aldrig någonsin mina medresenärer gått med på det... (tror att 100% av mina skåneturer genomåren varit hästanknutna, Falsterbo, Flyinge och diverse hästköp) Mina medresenärer har alla bisarra minnen av hur jag vill stanna på E4an för att jag ser rödprickiga åkrar...
 
Ska nog ta en egen tur för att få stana var och när jag vill!


 
Denna samlingen blev jag jätteinspirerad av den dekorerade en monter som sålde något helt annat,guldspegeln udda och enkla glas och vaser och en salig blandning uddablommor!
Jag ska samla ihop en låda med liknande glasobjekt till en dukning någon gång! Det gäller att vara redo när tillfället kommer!






1 kommentar:

  1. men de är ju såå vackra. Skrynkliga och skira innan de letar sig ut ur knoppen. Härliga bilder igen och jag har också ett gäng småvaser, det är bara toppen att dekorera så. Man behöver inte så många blommor heller ju! Klem

    SvaraRadera