fredag 1 mars 2013

Vårmånad = ny vårklänning!

Denna låg i postlådan idag en gammal klassiker i ny version! Några 327or hänger här ganska oanvända måste jag erkänna... Älskade dom ett tag men tröttnade lite sålde några osv ett bra sommarplagg som kändes lite uttjatat helt enkelt! Dessutom tror jag att jag köpt dom en storlek för stora, det är 2or men när jag köpte en 1a så satt den mycket snyggare.

327-klänningen blev jag nyfiken på och tänkte att det där är ett perfekt reaspan! En användbar vår och sommar jobbklänning, vips så fanns en 1:a på Tradera på köp-nu för halva priset och klickfingret slog till... Jag tror att denna precis som blusen blir fin under en kofta med.



4 kommentarer:

  1. Vilket sammanträffande. Jag följer några bloggar regelbundet och har även spanat in din lite då och då när du t ex visar Odd Molly plagg. Satt precis här och slöläste alla oddmollybloggar och ser ditt inlägg ang klänningen för halva priset som är.......min före detta klänning...... eller visst är det så.... ja du världen är bra liten du..... mvh Anki

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Nu vet du var dina plagg hamnar ;-) Å tänk vad jag ångrat att jag inte köpte de röda leggingsen!

    SvaraRadera
  3. Fin den är och färgen mkt snyggare än på bild också ser det ut som? Klem och grattis till ett bra köp:)

    SvaraRadera
  4. Ja det var nog färgen som fällde mig och precis som du säger så var jag inte alls road av denna från början utan det var någon bloggbild som fick mig intresserad!

    SvaraRadera