torsdag 20 juni 2013

Goding i brevlådan!


Jag vann en auktion på en gammal goding på Tradera den 29/5 Den låg i lådan idag och var värd att vänta på! Ur den ljuvliga Living Tenfold kollektionen och i nyskick köpt för en liten slant precis som jag tycker om! Å så steg behovet av den där klänningen som den hör i hop med ett par pinnhål på önskelistan... 




Dock får det vänta till det visar sig en med trivsam prislapp för det är väl inte någon dräkt jag kommer att svansa runt i dagligdags kan jag gissa! 

Gårdagens funderingar då? Ja ni tänkte ju ungefär som jag! Den blåa bokades av den rosa håller jag på några dagar till om trisslotter ger vinst eller så men min känsla är att det blir något roligt reaköp istället för jag tror att den kommer att finnas att få tag i utan problem framöver.

4 kommentarer:

  1. Kanonfin, själv har jag kjolen i samma mönster.

    Ha nu en riktigt härlig midsommar!

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjolen är med fin den har jag i en grårandig variant Kjolen skulle ju inte sitta fel den heller! Å det samma till dig!

      Radera
  2. grattis till den fina, är det klänningen till som finns på tradera nu.
    Klokt tänkt om dina förbokningar och snart väntar Nora och sedan Askersund.
    Kramar och joddlarkjolen har invigts idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den finns på Tradera men för typ dubbelt vad jag vill ge men den som väntar på något gott... Å precis så tänkte jag igår med att jag måste spara lite till mässorna för det är härligt att kunna shoppa lite då!

      Radera