lördag 1 juni 2013

Icecream!

Jag har några inspirerande bakböcker på boklist i köket det är Leilas produktion förstås... Men kronan på verket själva diamanten i samlingen är Linda Lomelinos tårtbok! Ja jag erkänner direkt att jag faller helt och hållet för vackra bilder och snygg layout när det gäller bak och kokböcker!

Nu såg jag att Lomelinos glass fanns på bokhandlarna, naturligtvis har den hamnat på favoritlistan av önskeböcker!


Sen var det det där med rea räven... I går när jag plötsligt insåg att jag behöver köpa en studentpresent googlade jag runt lite på presenttips och handlade istället till mig själv en glasstillsats till min kitchenaid...  Så nu är det väl bara att beställa boken!

Royaldesign har kampanj på glasstillsatsen 500:- istället för 1289:- å då var det kört! den plus en liten slickepot för att slippa frakt är förhoppningsvis snart här!



Ett shoppingtips på lördag morgonen om någon mer än jag "behöver" en glassmaskin till sommaren! 

PS jag har anmält en säljare till tradera som säljer odd mollyklänningar till bra köp nu pris har redan sålt många av samma annons (min maxi x-stitch klänning tex) watch out!

2 kommentarer:

  1. Måste väl vara samma som har remix firestarter? Var så sugen men fick inte svar på mitt mail så jag vågade inte. Hur gick det för dig?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säljaren har tre annonser med köp nu 399:- och har nog sålt 15 klänningar nu om man går in och kollar avslutade annonser... Samma kommer upp igen och igen...

      Radera