måndag 24 juni 2013

Oj oj oj butterflies...

Två Butterfly tröjor en jumper och en wrap har landat tog en storlek upp på jumpern för trots övning så klarar jag inte när tröjorna är korta... Så snyggt men inte på mig! En chrocket-grandmas i vitt och ett par rosa leggings var det i Zoovillage paketet jag fick ta till tjejmatte där för jag skulle ju ha minst 50% men med 10% extrakoden och sammanslaget så blev det ju rätt ;-) idag har jag klickat på usel 30% rea men jag lovade mig själv det när jag släppte deepflingbokningarna... Hodgepodge är på väg å jag tror inte att jag kommer att springa på den på "riktig"rea så så får det bli! Ja nu får jag nog låta bli att titta mer helt enkelt! (Det vore snällt om någon gick in på Nelly och stödköpte upp alla Edna poncho-OK?)



Den tunna finstickade kvalitén i dessa är underbar! Perfekt för svensk sommar...

2 kommentarer:

  1. Svart bälte i reashopping ;-) Den koftan är jättefin! Har aldrig sett eller provat men nu frästar du mig. Måste nog klicka in och titta efter den...

    Jag grubblade en hel del under helgen men till slut släppte jag också alla mina bokningar på Deepfling. Det känns inte ens kul att få hem en vinterklänning mitt i sommaren för att ligga i garderoben och vänta. Tex CD brukar ju höstrea med 30% och det motsvarar samma pris...

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte likadant, det brukar inte dröja innan rabatterna trillar in Noos har ju varit duktiga på det med... Egotrip fick jag syn på i butik annars hade jag nog inte fastnat för den. Gillar de turkosa inslagen i ryggen! Kram

      Radera