måndag 20 augusti 2012

Antar att detta betyder att hösten är här....

Regnet hänger i luften och tröskan mullrar fram, ett varv till bara ett varv till innan regnet bryter loss... Var tog sommaren vägen?

PS en av mina traderaskojare mejlade imorse och behövde inte sakerna längre... Tack för den... Med tanke på alla historierna är det en typisk negativt omdöme tillbaka historia människan verkar bra på att ljuga... (Eller så är det verkligen synd om henne som drabbats av så mycket problem under senaste veckan...)

3 kommentarer:

  1. nej inte höst. det är ju högsommar! 32 grader mitt på dagen och varmare än hela juli tillsammans...

    SvaraRadera
  2. Sommar!! Även om jag tvingats jobba till fem.....typiskt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det bara är ett tecken på sensommar då! Årets högsta temperaturer här där jag bor mättes upp förra veckan! Jag har ju faktiskt tagit ledigt nu för sensommarens skull!

    SvaraRadera