fredag 31 augusti 2012

Mingelbilder!

 
Jag tog ju förstås en massa bilder hos Odd Molly i tisdags som jag naturligtvis ska visa! Tyvärr är dom inte så bra så jag bestämde mig till sist för att skoningslöst bara bomba med mingelbilder idag och lite kläd inspiration i morgon!
 
 

 
 
 

 









 
 

 
 
 
 
Om någon vill ha någon av bilderna raderad så hojta bara till...
 
Me, myself and sidesaddle dress


 
På Åhlens var det också värsta minglet rödamattan snitsigt klädda säljare och massa vakter
Vad var det som hände?

 
Jo Lady Gaga lanserade parfym....
 
Massor med folk som ville se, men jag ville ju klämma på en bänk på nedersta våningen jag...  

2 kommentarer:

  1. Önskar att jag hade kunnat vara med!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det väldigt bra att bo i "Mälardalen" kram!

      Radera