lördag 4 augusti 2012

Skrotsamlarens bekännelser...

Söm vanligt släpar jag hem en hög med sådant som andra skulle skaka på huvudet åt men som jag själv ser som en liten skatt, ett fynd eller en möjlighet! Har samlat gamla resväskor i sommar till en förvaringslösning jag lurat på ett tag så det blev några till i den branschen en duk till köksbordet en kräfttallrik och ett par majolikafat till porslinssamlingen. En rostigplåtburk (som jag nog ska gömma i förrådet innan sambon dyker upp) några apoteksflaskor för att komplettera en annan "installation" en stor hög med gamla bakformar Jag skulle ha en att ha hyasinter i till jul det blev en tjugamen tog jag alla kunde det bli en femtilapp, kör till sa jag och det visade sig att han menade även högen brevid... Ja många "bra att ha fynd" idag på antikmarknaden i Askersund.



3 kommentarer:

  1. Ohhh vilka skatter du har hittat !! Lycka..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Väskorna är superfina! Kram

    SvaraRadera
  3. Det där är absolut fynd, det tycker jag med :-)
    Kram!

    SvaraRadera