torsdag 9 augusti 2012

Fick mersmak av nitbälten från Liebeskind...

Rea 150:- jag kunde inte sitta på fingrarna... Klickfingret slet sig...

Klarade country-dreams 70% sänkning bara med hjälp av att det jag var mest intresserad av försvann ur varmkorven varukorgen när jag tittade vidare, kunde dock inte motstå lite klick från Odd Mollys egen shop. Den Franska boutiquen har jag dreglat i men fegade ur när jag skulle börja räkna på priser i Euro, frakt osv. Ser fram emot recentioner av andras köp där!

PS har två till paket bak i bilen redan idag, ett ska ge mig blogglusten åter har jag tänkt! Återkommer!

2 kommentarer:

  1. Åh,,,underbart skärp. kram
    P.S det där med varmkorven lät kul...

    SvaraRadera
  2. Hihi varmkorv! Jag har vissa problem med stavningskorrigeringen när jag ajfånbloggar! Kan avslöja att bältet kom från Liberalerna ett tag med... Varmkorven kan bli min nya benämning eller kanske är det bättre med korvkiosken?

    SvaraRadera