fredag 25 februari 2011

Ångestfullt att skiljas från sina kärlekar... (och Hook-up tips)


I mina gömmor finns den här klänningen. Det var den första riktiga Odd Molly förälskelsen. Jag tycker fortfarande jätte mycket om den, men min är för stoooor... Hade det varit tvärtom så hade det kunnat bli en morot men nu... Det var ju många år sedan min mamma köpte kläder åt mig att växa i... Jag var hellycklig när den kom till mig via tradera men storlek 3 ger lite dålig passform. Tänkte sy in den men nu har jag beslutat mig för att sälja karamellen och vänta på en 2:a i stället ett smärtsamt beslut, det är svårt att skiljas från sina kärlekar (speciellt när man lider av kraftiga hamstergener) Jag är starkt imponerad av er som kan göra stor rensningar i garderoben!

PS Jag såg att Elsas hem som jag tipsade om häromdagen hade hook-up i apricot i sitt sortiment
Sommar sommar sommar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar