måndag 28 februari 2011

Tom Joule


Tittade även på vårkläder och skor från Tom Joule i lördags. Var in på deras hemsida och hittade lite kul bilder. Kläderna var blandat med klassisk engelsk lantstil typ tweed från "Hem till gården" och färgglatt hästpolo-mode. Jag har ett långt förflutet som hästbiten först som stalltjej sedan som ridlärare och det kanske är det som gör att jag tilltalas av dom eller om jag bara läst tidningen lantliv för länge! Men jag gillar kläderna och bara de blommiga skokartongerna skulle kunna få mig att köpa ett par färgglada vårskor - Eller varför inte de fina gummistövlarna med små jack Russel terrierhundar allover tryckt!

Tom Joles har butik på Kungsmässan i Kungsbacka och på Korsgatan inne i Göteborg det blir ett besök nästa gång jag styr väster ut! Läste även att det öppnas en butik på Biblioteksgatan i Huvudstaden nu i mars.

Vill även tipsa er som har tillåtelse att vara stylist åt era män att deras herrkollektion är riktigt snygg!





bilder från http://www.tomjoule.se/



Var det inte något annat märke som gjorde grisfotot redan för några år sedan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar