lördag 19 februari 2011

Vårbegär - Gott och blandat!

Efter koftor, underklänningar, denim och scarfs så finns det fortfarande blandade vårbegär kvar...
Gillar färgen men har aldrig provat modellen, kan det vara något för mig?

En supersöt sommarklänning, kunde få bli min midsommarnattsdröm?

Gillar gillar gillar - Kommer att flytta hem till mig om de kommer i min väg!


Sweat sweat Brier - Gillar skarpt speciellt denna men även andra färger... I LÖÖÖÖV korsstygn

Lite sugen på en sola i trädgårn dress - denna på rea skulle kunna bli ett klick!
Oj oj vad många vårbegär det blev! Av erfarenhet vet jag dessutom att uppstickare kommer att dyka upp efterhand, Kläder som inte alls tilltalar mig på produkt bilderna men som är ljuvliga när de dyker upp i andra sammanhang.

Trots att jag tycker att velouren är ljuvlig - massor av underbara färger! Guldbrodyr är dock inte riktigt jag. Velour kan bli rea klipp så ka-ching, med en ljuvlig prislapp kan det bli ett mysköp!



En serie som jag garanterat kommer att REAjaga är de unerbara sidenrosorna i Hookup-serien. Mums så fina ; ) Klänningen i någon färg är mitt drömköp!

3 kommentarer:

  1. Ja, det är så mycket fint! Tycker att du ska ha en rosklänning!!
    Finns ju några att välja på :-)
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Den siden-klänningen är fantastisk! Vill ha! Kram

    SvaraRadera
  3. I think that many have fallen in love with the silk Hookup s/s dress which is so lovely and feminine but not for every body type. The hookup jacket is a style that is easy to wear for most figures and can be worn so many ways. All of the silks are so beautiful that it is hard to pick.
    Check out my website:www.fullcirclestar.com for some of the favorite styles that you have listed.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera