söndag 27 februari 2011

Nytt fotbehov - dkode Napini



Dom här skorna ville såååååå gärna följa med mig hem från Wallby gård igår. Jag måste dock sova på (och räkna på) saken... Det är ett antal Molly på gång både vårnytt och tradera godingar så shoppingkvoten är egentligen fylld den kommande månaden innan den har börjat ens.... Bilderna från dkode:s hemsida ger inte riktigt lika höga poäng. Men en fotvänlig riktigt Molly-anpassad vårsko kan  man ju nästan inte motstå!


Det fanns flera andra underbara dkode kreationer på Wallby gård. Dessa snyggingar var dock inte lika promenad vänliga men ack så fina... Den bruna fick gärna vara finsko i min skohylla!

källa http://www.dkode.com/

Ska ta en sväng med kameran och fota lite vårnytt från Marlboro classics, Container, Ceannis och det läckra märket Tom Joles någon dag och så egna bilder på skorna förstås!

2 kommentarer:

  1. oj så söta!
    Jag fattar att du fick habegär...!

    kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina! Får nog ta mig en tur dit nån gång:) Kram

    SvaraRadera