torsdag 10 februari 2011

Vårbegär - Koftor


 Jag har inte riktigt tagit tag i det där med vårkollektionen, Som rea-älskare har jag precis avslutat fall/winter som trots att det inte lockade hysteriskt från början slutade med många köp.

Koftan ovan hör till mina favoriter frmförallt för att ryggen är så fin på den. Jag tror bestämt att den kommer att hamna hemma hos mig så småningom!

En Begonia i Dark Magnolia eller Chalk ligger bra till med frågan är vilken bara!



En ny Grandmas är jag också sugen på. Gillar Dark Berry färgen men även flera andra av årets kulörer,  Har en från förra året i Rouge men den är lite stor samt en gammal sliten ljusblå i garderoben. Köpte även Lite powder på halva priset rea i somras men den kändes lite opraktisk och blek för mig (även om jag tycker den är underbart fin. Den såldes på tradera i vinter för fullpris så den blev en god affär.


Vårens kollektion innehåller många fler koftor som faller mig i smaken så det är risk att jag kan summera ett antal koftor i garderoben när det blir summeringsdags i augusti!

2 kommentarer:

  1. I have the Elouise Cobelle cardigan for sale on my website, www.fullcirclestar.com. I am pre-selling it and cannot decide if I should keep one for myself before it is sold out.
    If they are all sold, I know that I will regret not having one of these beautiful cardigans for myself. A very difficult decision!!!
    Hugs,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  2. Hej. Samma här, har inte beställt nåt från vårkollektionen , och håller med att det är ovanligt fina koftor. Var tvungen att gå in och kolla hur den ser ut på baksidan (Eloisen) och den var ju fantastisk. Nu måste jag lägga den i önskelistan med.

    SvaraRadera