torsdag 16 juni 2011

Erkänner... Klart det blev ett par röda Hunter...

Inte kunde jag låta bli ett par röda glossiga Hunter stövlar när Zoovillage hade halva priset härom veckan! Har ett par svarta matta som jag älskar. Trode länge att Hunter bara var onödigt dyra stövlar men de har fantastiskt bra passform.
Har köpt detta par i en storlek större nu för att kunna ha mina fleecesockor i dom till hösten och kanske blask-vinterdagar

Härligt gladröda till blöta grå dagar i trädgården!


 Den fina lavendelkrukan fick jag av min söta lillebror och hans familj när jag fyllde! Lavendel är underbart!

Matchar med en petunia och lite rost!
I Zoovillages outlet finns en del fina priser på Odd Molly nu... I morgon bitti blir det solglasögon koll på Campadre är sugen... Eller mycket sugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar