fredag 17 juni 2011

Satt länge med Campadres varukorg och velade...

Det blev en lång stunds velande och väljande för och emot plus- och minuslista när Campadres kampanj startade i morse. Har länge varit sugen på ett par finare solglasögon så denna kampanj passade mig!

Gower 1s Bronze

Lovelace 1s Silver
Ett tag funderade jag till och med på att köpa hem båda och välja framför spegeln men med lång leveranstid så ligger man ju ute med pengar läääänge och det gillar jag inte...
Till sist blev det den senare varianten. Hoppas jag inte ångrar mig!

Såg sedan att både Bina och Hilde valt samma så det var säkert ett bra val! ; )

3 kommentarer:

  1. Min man har de som du klickade hem så jag kan intyga att de är superfina. Bra val alltså!
    Jag klickade hem de andra som du spanade på, och ett par till faktiskt... båda till maken, även om jag kommer att sno dem ibland... :o)
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. *fniss* Ja vi kommer vara snyggast på stan!

    Ha en härlig helg!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Det måste bli bra va? Nu får vi vänta i spänning.
    kram

    SvaraRadera