måndag 20 juni 2011

Saxat av Carina CLE Fredagsmeilbloggerskan!

Dagens cookies tips!


.................................... klipp!
Hur som helst märkte jag att det på vissa håll fortsatt var stora svårigheter att lämna kommentarer.

Grymförjäkla irriterande, om jag får säga det själv.

Så efter att ha googlat och meckat lite kommer här en lösning på det hela, (eller lösning å lösning, snarare ett sätt att komma runt problemet).



Som det så tjusigt beskrivits ’vi’ har problem med autentisering och med filtrering av cookies (solklart, eller hur!).

Gör så här:

1. Lämna din kommentar och logga in med ditt Gmailkonto som du brukar.

2. Men, kryssa INTE i "Kom ihåg mig".

Det hjälpte mig!



Om inte hjälper, prova följande:

1. Rensa cachefiler, cookies och historia - starta sedan om webbläsaren.

2. Lämna din kommentar och logga in med ditt Gmailkonto som du brukar.

3. Men, kryssa INTE i "Kom ihåg mig".

De bör hjälpa er andra!



Supporten

/Carina



Ska absolut genast prova har inte kunnat lämna vettiga komentarer på länge! Håll tummarna!

Jag och min vackra springare... not....

3 kommentarer:

  1. Nu kan jag kommentera, jippi!! Tack vare Carinas råd! Jag har inte kunnat kommentera inne hos dig innan, men nu kan jag det igen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Funkade för mig med:) Kram

    SvaraRadera
  3. hej
    Det fungerar så även för mig med, MEN så irriterande att man måste logga in på nytt var gång när man haft webläsaren nedstängd. Det har varit så i över en månad här hos mig och börjar tröttna så smått. Kram

    SvaraRadera