onsdag 8 juni 2011

PRE-Fall - eller kan man köpa årets julklänning i juni?

Denna gör mig väldigt förtjust....


Men jag väntar nog vidare på min drömklänning - topp-kandidaten på min molly drömlista! Million Dollar dress...



En härligt röd tunika blir det säkert såsmåningom i allafall.... Klassar den som mest trolig att den hamnar i min garderob framåt hösten!


eller kanske dark indigo


Imprime tunic är jag nyfiken på, (även flera andra plagg ur serien) det ska bli spännande att se i verkligheten om de är filsiga och formfria eller finfina bohem chicka!


Nu blir det spännande att se vad nästa begivenhet Classic den 23:e har att komma med! Inga köp eller förbokningar här alltså...

1 kommentar:

  1. Ja visst kan man köpa julklänning redan nu, det ska jag!!! MEN tyvärr ryktas det om att just denna i rött inte har gått i produktion... Ska ringa OM Hk imorgon för att höra efter, idag låg deras datasystem nere så de bad mig återkomma imorgon...
    Kram Ina

    SvaraRadera