lördag 4 juni 2011

Sommartvätt...

 Finns det något bättre med sommaren än att hänga ut tvätten. Vi har ingen tumlare och därför NJUTER jag av att plocka bort torkställningen som tar upp hela badrummet hela vintern och bära ut tvätten i min suveräna IKEApåse (som gammal hästägare så har jag dagligen fyllt dessa med hö hösilage skitiga hästtäcken och annat...) Det bästa är sängkläderna som man sen bäddar i på kvällen och de doftar sommar istället för comfort...



Jag har hängt spegel mobiler i äppelträdet som glimmrar fint!

Här hänger en av de senaste Mollysarna älskar den och skrattar åt att den är så fantastiskt snarlik de klänningar min mormor bar när jag var liten både i mönster och modell! Om någon har produkt bilden för denna så vore jag jätteglad att se den!

Skymtar även förra årets finaste t-shirt som var alldeles för dyr men som under vintern traderats för ett par hundralappar! Off-season ni vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar