fredag 27 april 2012

Ja teknikens under....


Här bloggas det dåligt... Bloggeruppdateringen har stjälpt mej igen... Tidigare uppdateringar har liksom självläkt och senhar det funkat igen efter ett par dagar men nu har det gått en dryg vecka utan att det funkar Jag har för gammal programvara vad det verkar så om inget drastiskt sker så blir det kanske pausat här ett tag framöver... Våren har varit pausad ett tag här med men nu ser det ljusare ut det grönskar på och det växer så det knakar! Sambo(den) klagar på att han inte kommit ut på åkern för att vårså ännu och rådjur och VILDSVIN har haft kalas i mina rabatter Jag tycker att dom kan låta mina röda pionpinnar vara och definitivt låtabli att böka upp växterna med rötter men det är antagligen kulinariska primörer jag odlar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar