torsdag 5 april 2012

Påskpyssel på jobbet


Ett kul påskpyssel jag gjort med några tjejer på jobbet i veckan -Ägg! Jag gillar pyssel där alla får det hur fint som hellst utan att någon gjort pysslet åt dom... Hur kul är det att få hem en kyckling som fröken gjort är min tes....

Här har vi kavlat DasPronto lera på en virkad duk stansat ut ägget med en SIA glass burk torkat ett dygn och vips färdigt att måla eller hänga upp som det är. Jag tror jag ska göra ett par hem med!



 I närmaste skogen från jobbet har det för länge sedan varit en plantskola idag plockade vi ris där det fanns forcytia och massor av olika vide kissar knotiga syrener och andra okända prydnadsträd inne i bushen, det blev ett fantastiskt påskris! sen fixade vi entreen påskigt va!


Det har varit tyst här i veckan ska samla lite kraft och komma igen ibland orkar och hinner man inte allt man vill! Jourar på jobbet inatt imorgon kanske jag påskar lite hemma med!

2 kommentarer:

  1. Imorgon är det pysseldag här också, vilket bra tips! Ha en riktigt skön påsk!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilket bra pysseltips :) kram Diana

    SvaraRadera