torsdag 12 april 2012

Trötta ben efter mässdag!


Fotade min vårhyllnings-dagens, färg-bombning var det!

Trädgårdsmässan i Älvsjö var trevlig som vanligt! Denna mässan vill jag inte missa! Nordiska trädgårdar har liksom det mesta jag gillar under samma tak! (nå inte Odd Molly... eller jo på många besökare...)

Tja en påse pelargoner kom med hem, en påse med kryddväxter, en påse med inrednings- och trädgårdstidningar, en bunt fröpåsar och lite Greengate. Japp tomhänt gick jag inte och mycket fint kunde jag köpt. De sålde stora fina olivträd för 200:- något jag gärna haft flera men vis av hur mycket jag hatade det tunga trädet jag bar hem förra året innan det var innanför dörren förra så lät jag bli... Tja, kameran var med så jag gissar att ni som tittar in får plågas av en del bilder under helgen... men ni vet det står er fritt att scrolla! Nu fick jag ju med lite Molly idag ialla fall, det har varit dåligt med det senaste veckorna!

  




Det är lite drömkappan och drömscarfen och dröm x-stitchen för mig - DREAMTEAM!

3 kommentarer:

  1. Verkligen ett dreamteam du har på dig idag! SUPERSNYGGT!
    Alla tre bor hos mig också, så en dag gör jag en "copycat" :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fin du är..jag vill ha allt som du har på dig..och den där tunikan, som jag har jagat den..hittar du en i storlek 3 eller 4 så hojjta till åt mig !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med!!! Urfint!

    Kramar

    SvaraRadera