tisdag 17 april 2012

Loppat


Ja gamla blomkrukor med märken av tidens tand gillar jag, pelargoner och lerkrukor hör ihop för mig! Brukar hålla utkick på loppisar och häromdam hittade jag 5 stora fina för 10:- styck till "förrådet" En rolig (och vacker) kokbok fick följa med den med för en tjuga... Dessa gamlalapptäcken ihopsydda till ett jättestort skulle bli bra på en picnick! De är lite slitna och med någon missfärgning men i pergolan i sommar blir de perfekta!



Tigern kan nog tänka sig en middagslur!

2 kommentarer:

  1. Underbara lapptäcken! Önskar jag också kunde hitta såna på loppis, min mamma syr nya men det är nåt speciellt med de gamla!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Gamla lapptäcken kan man knappast gå förbi, har en liten samling här hemma.
    Kram från Eva

    SvaraRadera