lördag 5 maj 2012

Kom å tänka på tavlan på Kornhamnstorg....


Fotade denna i hallen på Mollyträffen... Nu hänger den i min hall i egen hög person, fnissssssssssssssssss.....

Jag trodde länge att kappan jag tipsade om i förra inlägget skulle sluta på en 500-ing och var nära att buda på den å ge den till min mamma men det rasslade till i sista sekund. Som fyndjägare gillar jag ju inte att fynd går mig förbi även då jag inte behöver dom själv!

Lyckades föresten ladda hem webläsaren Crome efter tre försök och kan nu blogga hjälpligt hemifrån igen, men lite knöligt är det allt när nu allt ser helt annorlunda ut!

2 kommentarer:

  1. När vi följer stömmen igenom Stockholms station i mars, ser jag en tjej med en likadan kappa som på bilden. Går fram till henne och utbrister, vilken FIN kappa!! Där stod hon med ett leende på läpparna och vi promenerar vidare mot träffen hos Odd Molly. Där träffade jag dig för första gången!!
    Kappan är superfin!!!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram på dig Christina! Det är så häftigt när man ser de fina plaggen på andra och bara vill tala om hur vackert det är, och när man får positiv respons av okända så där så känner man sig verkligen odd på ett väldigt bra vis!

      Radera