lördag 12 maj 2012

Skurig Stockholmsdag


Det blev en busstur till Huvudstaden idag. Passade på att ta upp kameran när det var uppehåll... Omdebatterat badmode i storformat, och Drottning gatan ner kom med på bild.

Passade på att titta in på några butiker jag brukar missa som jag gillar för jag hade inte något särskilt mål idag. Lust och fägring och Raja på Oden gatan och Syster Lycklig på Tegner gatan blev promenadmålet för dagen Sen var det Odd Molly rundan och PUB förstås...

Bara lite småprylar med hem men flera intressanta span förstås... Bland annat är jag sugen på de blå jeansen som jag bestämt mig att prova i Odd Molly butiken men jag blir så sur på min kropp när jag provar jeans benen är alldeles förlånga när min häck går ner i dom och sen var det valkarna som trillar över kanten... Nå ja vi får se jeansen kanske får komma hit i alla fall...
Handlade lite roliga cupcake tillbehör på Lagerhouse och lite Green gate porslin på Syster lycklig å så tittade jag lääääänge på Mateus porslinet förstås...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar