söndag 20 maj 2012

Skopåfyllning eller inte...


Hämtade Ellos och Campadre paket i fredags Tänkte glatt att det skulle bli ett blogg-inlägg om dom så det blev lite foton även på paketen!


Ett par Timberland sandaler precis en sån modell som jag saknade bland mina skor förra sommaren som klickades hem på en 50% check för ganska länge sedan - Värda att vänta på!

'''

Åh de efterlängtade Uggs som jag suktade efter i vintras och som klickades hem på Campadre, plockades fram fotograferades smålogs över att det är helt fel årstid för dom...

Men ser dom inte lite små ut?... 


Jag har lyckats igen... Beställt storlek 6 och utan att fundera vidare på olika storlekstabeller, trott att det var 39:or som jag visste att jag behövde på dessa... Det finns inte en chans att jag för ner fötterna i 37:or.... Åh jag blir så ledsen och så trött på mig själv... 

Det är väl bara att packa ner skicka tillbaka....

Om någon är sugen på ett par sjukt snygga vinterskor i storlek 37 för 1000:- inkl. frakt med schenker så hojta till!


1 kommentar:

  1. Nä vad surt! Skitcoola men alldeles för små för mig....Kram

    SvaraRadera