lördag 5 maj 2012

Sneak Peak inför nästa vinter, plantlycka och bilolycka!


På en garderob hemma hos mig hänger denna och väntar på nästa vinter... Traderafyndad såklart till ett fantastiskt pris! Och om någon funderar så behöver man absolut många fina kappor.... ; )

OM någon vill ha en likadan så finns en med en sammanskrivning i överskriften här (Jag har dock ingen aning om vem säljaren är)

Igår var jag ute för att fylla skafferiet lite och blev påkörd på utfarten ingen skada skedd på vare sig bilen eller mig men man blir lite chockad och verkligen valhänt med vad som man ska göra osv. Det löste sig smidigt för hon som körde på mig vars bil blev lite bucklig av min dragkrok jobbade på Länsförsäkringar...

Var inne en sväng på plantskolan med förstås - friskvård för mig! En citronverbena och en röd solbrud för att fylla ett hål i perennrabatten blev resultatet... Citronverbenan är jag så glad över för den "glömde" jag handla på älvsjömässan och jag har finkammat kryddavdelningarna sedan dess... En liten kruka för 39:- gjorde min lycka igår!

På vägen hem ringde jag sambonden som äntligen fått väder för vårsådd hans fråga var genast hur gick det med bilen, fy på honom....

1 kommentar:

  1. Grattis till den fina kappan. Den finns hos mig också... både den grå och den ljusa :-) Och jag håller med, man kan INTE ha för många kappor :-)

    KRAM

    SvaraRadera