tisdag 29 maj 2012

Ny favoritkofta och Timberland Kennebunk


Betty Mae min nya favorit i garderoben! Funderade på att köpa en hallon röd tidigare på tradera och jösses vad jag ångrar att jag inte slog till på dn nu när jag vet vad skön den är! Har storlek 1 på denna dvs den är rymlig och fransig! Jag köpte Wilma Mankiller utan frans förra året och var jätte nöjd med det men nu har tanken på fransar kommit ifatt mig och jag ångrar det jättemycket, Betty får ta revanch! Knepigt att man ändrar sig så där vänjer sig liksom och börjar gilla! Å sen till sandalerna som jag bodde i förra veckan, så sköna! rekommenderar dom verkligen jag köpte mina här när rabatt erbjöds.




Jag tog några bilder till, kommer nnog att visa dom imorgon - tjatigt va!

1 kommentar:

  1. Likadant med mig och fransar. Inga fransar på förra årets Vilma, tyckte det var too much. I vår har jag köpt 3 Mollykoftor med fransar och bara älskar dom.
    Kramis

    SvaraRadera