söndag 10 juli 2011

Bluesdressed up for Power Meet


En sväng till Västerås i kväll med efter jobbet.  Det blev buffe på Pizza hut och mer "raggar- molly" klädd med Blues dress och min röd-vita silk jacka (vad den nu heter) med underbara broderier. Tog massa bilder på krom motivlack raggarbrudar o dyl hoppas ni står ut med ett till bil inlägg i veckan!

I övrigt har jag längtat till Falsterbo i helgen i många år har det varit Falsterbo Horse Show som varit höjdpunkten, jag älskar Skåne, dressyrhästarna och de vita strändena vid näset... Åh så roligt vi haft på Strandbaden och Ljungens camping... Nästa år kanske...

3 kommentarer:

  1. Supercoola bilder på kanonsnyggate Molly-raggar-bruttan, både här och i förra inlägget. Gärna fler sådana. :o) Ha en fin dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Cooling! Nu vill jag ner till Falsterbo också....härligt fin klänning.

    kram!

    SvaraRadera
  3. Ljungens camping är bra. Mina föräldrar har sin husvagn där hela somrarna och det är underbart o komma ner till dem. Det är bara 1 vecka per år de INTE är där o det är just när det är hästveckan. De får duscha kallt och kan inte sova pga diskot utanför så då åker de hem till Malmö. Så imorgon ska de ner igen. Ska nog åka dit o mysa någon dag nu...

    AnnaSC

    SvaraRadera