tisdag 12 juli 2011

Queen of hearts - några favoriter!

Klänningen som många liksom jag gillar!


Byxorna som jag siktat in mig på sedan länge men hur ser midjan ut?

Sötaste Velouren någonsin? (Å en vit Å en magnolia Å en Lila...) Den andra varianten går inte av för hackor den heller...
Mulan - Gillar skarpt! (flera av färgerna)

Cannes - Denna ligger bra till hade en färggladare som favorit först men nu ligger den blå på topp! -till jeans mums!

Massor av fin fina koftor och tröjor tex merino koftan eller någon i den sköna färgen vintage green bubblar på önskelistan

Vintage chalk i Rock-a Fellow dress känns som en användbar färg i min garderob. Månne blir det en kjol till med?















Kahlo stickad klänning är jättefin men hur många stickade klänningar kan min garderob svälja? (Fast jag har ju ingen röd....)

Har lite förhandsbokat på Deepfling men är inte helt säker på något. Egentligen är jag inte alls sugen på yllekoftor nu det är bara det trevliga priset som en låg dollarkurs ger som får mig att boka och ännu finns tid att ångra sig. Har faktiskt lite på sommar listan kvar som jag vill köpa före dessa plagg! Är det någon som har koll på rean i Odd Molly-butiken? har den börjat?
Återkommer med ett inlägg om de sköna accessoarerna en annan dag! Några till scarfs kan väl inte skada...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar