tisdag 5 juli 2011

Fina men loooooong! Wool long Bloomers i bronze

Dagens brevlådefångst var god!
Ellos höst och vinter katalog passade på att komma en lite gråmulen och kylslagen dag...
 Naturligtvis var jag tvungen att bläddra den och en del godbitar såg jag allt! Ett par fina stövlar leggings mm och hemtextil förstås som jag tycker Ellos är ganska bra på (i flera av mina fönster kan gardinerna tillskrivas just Ellos)


Åh så fina men ack så långa storleken är 1 jag är normalt en 2:a men brukar köpa 1:or på Odd Mollys leggings och bloomers då de töjer sig räjält! Dessa är underbara i kvaliten mjuka fast de innehåller ull och färgen är väldigt användbar till min garderob. Så trots att jag kan dra upp dom till hakan så får de stanna här.

Dagens andra paket skymtar bakom Looooong bloomers
Avslutar med att klaga lite...
Jag öppnade just ett paket från ett annat postorderföretag -Jotex. Det visade sig att det inte innehöll överkastet som jag väntat två månader på utan ett vanligt fibertäcke. Jag ringde kundservice ganska irriterad för det är ju inte kul att släpa hem jättepaket från postutlämningen ännu tristare att släpa tillbaka felleveranser... Efter 10 minuters telefon kö så vick jag svaret att överkastet fanns kvar, de kunde skicka ett nytt. Jag skulle returnera täcket och sedan ringa igen efter 14 dagar för att reglera min faktura, överkastet var nämligen inte nedsatt i pris längre. dvs jag blir dubbelfakturerad får ev lite ränta och måste ringa och rätta det trots att de gjort fel... DÅLIG KUNDSERVICE tycker jag.

Nu har jag fått utlopp för min irritation, tack för att ni lyssnade!

Återkommer med bilder på det andra paketet!

2 kommentarer:

  1. Tokigt långa...:-) :-) Tråkigt med felleveranser, det blir man ju tokig på.

    kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag blir skitsur på sånt och skulle bojkotta för all framtid;) Tänker du komma till Nora i augusti? Kram

    SvaraRadera