fredag 29 juli 2011

Bockens Killing

Är det lite annorlunda namnet på denna Nejlickblommande pellisen


Det blev ett reaköp på Wallbygård, naturligtvis kunde mycket mer ha följt med hem, men jag storshoppade häromdan på Zoovillage och de sakerna är ju inte ens här ännu. Dessutom är jag sugen på en shoppingtur till Stockholm och så var det ju förbokningarna som ligger kvar hos Deepfling och hägrar... Jag ska ta tag i att ransaka mig i vilka som ska avbokas imorgon... Jag tror faktiskt att jeansklänningen ryker för mig. Jag har lagt den och den röda Kahlo klänningen i min korg gillar dem båda men vet inte riktigt om jag ska fullfölja någon av dem. På någotvis gillar jag att köpa på rea och tradera bättre, det blir lite "hunting" och spänning och så gillar jag att fynda förstås! Det trevliga med Deepfling bokningarna är ju att det känns som lite smårea med Atlanten-priset hmmmmm

Får drömma på det temat... Godnatt!

1 kommentar:

  1. Spännande pellis det där..
    Jag tycker du tänker rätt, för det är ju roligare att tradera och billigare också..fynda är ju inte dumt.
    Ha en fin dag!
    L

    SvaraRadera