tisdag 26 juli 2011

Vild och vacker...


Jag har skrivit blogg mer eller mindre aktivt i ett år nu. Helt otroligt vad tiden går... Besöksmätaren har precis tickat förbi 35000 unika besökare vilket är helt fantastiskt för mig. Min blogg är inte specifikt inriktad på vare sig Odd Molly eller något annat speciellt. Den speglar bara mina intressen, saker jag tycker är vackert och intressant den är ganska ytlig, ganska opersonlig i den mening att jag inte tror att knappt någon i min närhet vet att jag skriver den, ändå har så många valt att kika in.

Tack för visat intresse och jätte tack till alla som dessutom tar sig tid att komentera ibland, jag blir så glad varje gång och är trots detta väldigt dålig på att lämna avtryck när jag smyger förbi i andra bloggar.
Tack även till er som väljer att länka min blogg NI gör att även jag syns i cyberrymden!

Idag skiner SOLEN och jag vaktar brevlådan och hoppas på att brevbäraren är snäll! Kram!







2 kommentarer:

  1. Vackra sommarbilder. När jag ser blåklockor så väcks barndomsminnen från Sorunda, blåbär, bad och utedass. Trevlig tisdag! Christina

    SvaraRadera
  2. Fina bilder:) Och vad ett år går fort.....Kram!

    SvaraRadera