tisdag 5 juli 2011

TEA time!



 Åh den vackra tea-dress har flyttat in! Via ett skambud på tradera är hon min en 1:a som sitter som gjuten! Succe! Visst är hon vacker garderobens svarta ljuvliga skönhet... Jag har varit ledig i dag och passade på att prova kamerastativet som inhandlades på Lidl av alla ställen för några veckor sedan, roligt var det!






I mina gömmor hade jag även tea-jacket som jag fyndat för under 500:- med hjälp av överskriften Odd Molly blus och en mycket dålig bild på tradera.


PS ursäkta valet av "benkläder" provade dem samtidigt...

5 kommentarer:

  1. Det där är en av mina absoluta drömklänningar, har den i rosa men en svart hade varit perfekt att ha i garderoben. Grattis till den fina!
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh din lyckost, den är verkligen fin.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så ljuvligt vackra plagg!! Du är strålande fin dem!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Underbar klänning och vi lämnade kvar lite på mässan.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Underbart och så vacker i svart!!!!!
    Tänk om jag hade haft din tur:) kram kram=)

    SvaraRadera