måndag 25 juli 2011

Snabba cash på Zoovillage outlet...

Har just gjort 3 (TRE) klick på Zoovillage outlet
Det hade lätt blivit fler...
Hoppas att lagersaldot stämmer!

Här är några saker som jag lämnade kvar trots 60% rea...




Uppdatering.... När sambon kom hem blev det en beställning till... oj oj oj. Det blev 2 Hilfiger plagg till honom. En födelsedags tischa till brorsan och ytterligare två klick till mig själv... Därav är detta inläg inte sant längre för en av dessa fyra är på väg hem till mig... Oj vilken shopping det blev men mycket för pengarna gillar jag! Tack För kod-tipset Maria! Med det i varukorg nummer två blev det 10% ytterligare!

5 kommentarer:

  1. Åhhhh de där militärgröna Primebootsen (kängorna) var jag ju också sugen på (inte klicka, sitt på händerna....) de ser ju urläckra ut!!! Med rabattkoden FBZOOVILLAGE får man ytterligare 10 % på reapriset!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. TACK FÖR TIPSET! Det måste jag också sprida med länk till dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Öhhh ser ju nu...snurrtanten har varit framme...(är helt fixerad vid Priembootsen) SWEDISH HASBEENS är det ju såklart!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Fina tips! Jag ringde upp en kompis direkt i eftermiddags och tipsade om bootsen..

    kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Hmmmm antagligen finns det en och annan make som har synpunkter på mina reatips (inklusive min egen man kan jag säga) som blir väldigt dyra...är det inte så att ju mer man handlar...desto mer tjänar man??!! Blev gröna Swedish Hasbeens kängor efter att klick handen slet sig!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera