lördag 31 december 2011

Barnkalasat!


 Lillebror och hans pojk fyller år i dagarna så vi tog en fika "mittemellan" Tog med kameran som jag har varit så kass på, tror deras dop är det enda jag fotograferat hittils... Måste skaffa ett bättre objektiv för inomhusbruk inser jag, ett fast 50mm har jag bloggläst mig till att det skulle kunna vara bra!
Glada, lagom fikasmutiga och lite vintersnoriga, visst är det väl så det ska va? Bildbombar med söta barn trots att jag mycket väl inser att det inte är allmänintresse!

Öh hur får man upp det? Vansinigt tungt paket... Öh syrran hur gör vi?

En present sompappan läste med intresse...

FatterFia måste inspektera hästen... (jo då jag galopperade några varv.... bytena satt sådär men han gick att ställa åt både höger och vänster även fast sidan var lite stel...)

-Kan du spela piano? Då måste vi ha bok! Öh spelar hon efter noter? Aha vi skulle sjunga!

övningsminglar



Kaffemaskin JA tack!







GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN 31 DECEMBER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar