måndag 26 december 2011

Span listan igen....




Velvet stretch jacket och Velvet stretch pants 
 Jag blev förtjust i dessa redan från början snörningen i ryggen på kavajen är en sån där detalj som jag älskar. Nu råkade jag ju hitta förra årets modell för en summa som inte ens H&M slår straxt före jul men kanske den blå?



Byxorna tänker jag mig skulle funka som snygga leggings. Jag känner mig fortfarande lite som jag går ut i pyamas när jeansen är kvar hemma och får för mig att dessa skulle bli ett snyggt till tunika alternativ! Dock tror jag att jag måste prova! FOLK har bra pris på dom nu så jag kanske skulle chansa! Men vilken färg då? Jag tror att det är Almost Black jag vill ha...





Frågan är bara om det inte är helt galet att köpa en del i varje färg men vad är sannolikheten att jag kommer att klä mig i en hel stretch kostym med korsettsnörning? Möjligen på någon riktigt "kinky" maskerad då...


Har någon där ute i bloggdjungeln provat byxorna? Är jag helt galen som ens är sugen på dom? Hög på glögg typ!

 


2 kommentarer:

  1. Äsch, klart du ska ha brallorna också!

    SvaraRadera
  2. Jag klämde på brallorna i OM-butiken och dom är så jäkla fina! Så fina att jag nästan ångrar mig att jag inte köpte när Folk reade dom lite först. Nu är min storlek slut. Så köööööp kvinna! Kram

    SvaraRadera