måndag 26 december 2011

Nissarnas Nisse och massor av Greengate!


Idag passade jag på att klicka hem några av mina önskningar från webbutiken House of Linnea En jätte Nisse har jag önskat mig länge och nu ska han få flytta till min kökssoffa! (Planen är att några små ska få flytta istället men vi får väl se hur det blir med det!)

Till min fasa var det även halvapriset på Greengate porslin jag som vill ha allt från Greengate.... Jag var "duktig" och begränsade mig kraftigt men hur mycket som hellst av skålar, äggkoppar, muggar, kannor osv hade jag kunnat stoppa i varukorgen! En röd mugghållare hade jag på min vill ha lista så den fick följa med och några latte muggar!





Även fina gardiner har dom i stora mängder till bra pris men det får bli en annan gång!






PS Naturligtvis försvann de svarta Sammetsbyxorna i storlek 2 innan jag han bestämma mig men det brukar gå flera tåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar