onsdag 28 december 2011

Spring is in the air...

SPRING 2012
Har ägnat en lång stund åt att dreggla på Country-Dreams förbokning... Jag tänker inte boka möjligen om jag hinner med på Deepfling... Den gröna tröjan är min favorit fortfarande dock älskar jag inte luvor... (Är den bildlösa Cannan möjligen i samma färger?) Å hur är den i storlek om man skulle boka? Förra årets bomullskofta var ju minst sagt generös i storleken... Ska försöka hålla mig kall! Spetsarna i ryggen på t-shirten och rosorna på kappan tilltalar mig med. Skymtade något mer ärtgrönt hos Linda G (en riktig favoritfärg)

Jag är ju dock faktiskt en reashoppare och har några önskemål kvar på hösten och vintern! Men som vanligt så är det vansinnigt trevligt att titta på vårkläder när det är mörkt och råkallt ute. Jag får inte alls samma känsla när vinterkollektionerna dyker upp i juli...

FOLK ska lägga ut förhandsbokningar under onsdagen men på Odd Mollys sida syns inga bilder är inte det lite konstigt?

2 kommentarer:

  1. Ju mer jag ser dendär gröna koftan.. ju mer gillar jag den. En riktig färgbomb :-) MEN... jag har inget begär, å det är riktigt härligt :-)

    SvaraRadera
  2. Finingar...!
    Jag väntar med att lista favvisar tills OM släpper alla bilderna tror jag..:-D
    Kramar

    SvaraRadera