lördag 31 december 2011

Happy New Year!


Ja här har har vi ätit gott sett på Grevinnan sliskat Bailys smygkollat på grannarnas raketer (tror att dynamitHarry bor straxt väster om oss - månne det vara därför civilpolisen står parkerad där allt som oftast)

Funderade på en krönika men det är nog inte riktigt min grej att kolla över axeln! Tänkte i allafall på en Mollykrönika som skulle visa på årets shoppingbeteende! Den skulle heta 27 dresses (som filmen häromdan) Jag har nog inte köpt (och användt) så många klänningar i hela mitt tidigare liv som det senaste året! Jösses jag måste fått kvinnliga drag, eller så har jag bara äntligen vant mig av med hästtjejens klädkod!
Kanske ska jag satsa på högklackade skor under 2012... (Troligen inte...)
Kanske letar jag upp mina 27 dresses vad tycker ni?

Ja å Deepfling firar det nya året med förhandsbokningar vid 12-slaget så det blir väl en dator runda i natt!

Så vid kvart över midnatt eller så så höjer jag glaset mot laptopen och skålar till alla härliga "odda" tjejer som avrundar firandet med en surf till California för att köpa tillbaks våra svenska kläder!

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt på dig själv! Här smäller det för fullt redan :o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År!

    Precis...vi höjer våra glas och surfar in på Deepfling...

    Kramar och tack för all inspirationen!

    SvaraRadera
  3. Något sent, men trots det :


    ¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆

    Hoppas att det blev något fynd på Deep Fling :-D

    SvaraRadera