söndag 25 december 2011

MER Jul ge mig MER jul



 Några dagar till med jul sen vill jag bara ha bort det! Tog en sväng till Smultrongården dan före dan. De hade halvapriset på julsaker och jag tycker att det är en god shoppingstrategi att stoppa undan några nya favoriter till nästa år i jullådan! En fin snöstjärne-adventsstjärna från Watt&Veke var målet och den fanns kvar. Dessutom blev det lite Maileg i påsen med. Jag är stormförtjust i allt från Maileg och har tomtar och kaniner i mängd i mitt "vuxenhem" (brorsbarnen uppskattar min smak...) Olivträdet fick en omgång mailegpynt i år!

Den fina vimpeln traderades veckan före jul jag ska ta bort den med tomten till nästa år så blir den helt i min smak! Tänk vilket handarbete för 135:- (hon har visserligen sytt på maskin men one-of-a-kind definitivt!)



Traktorn är sambons del av julpyntet!


Idag är det softar läge mycket kallorier att bränna i morgonrocken... Mellandagsrea-spanar på nätet... Har klickat loss i Julias vita drömmar webshoppen och sen har jag dregglat över Day Home hos Tintin och Blackballon... En klänning från Ewa i Walla och dessutom har jag ett span som jag funderar på hos FOLK återkommer mer om det senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar