tisdag 20 december 2011

En Juligt röd dagens!

En suddig men julig dagens på jobbet!



Den härliga koftan i mjukaste alpacka har nyligen hittat hit via tradera jag älskar den redan och tror INTE att den någonsin kommer att lämna min garderob! Velouren är en gammal favorit som jag tills alldeles nyligen haft i tre färger nu är en offrad till förmån för årets velour men denna och den i royal får allt bo kvar! (kan lova att det var med viss tvekan jag packade ner den blå...)

Kanske blir det en röd julvecka här med! Inga problem att hitta den färgen i min garderob vill jag lova!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt med en röd kompis :-) Det känns skoj så här nära jul. Din kofta är superfin, vilket fynd. Vet du vilken kollektion den kommer ifrån? Även velouren är fin...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar kofta och velouren med såklart. Rött är inte dumt..

    kramar

    SvaraRadera
  3. Ha, nu är jag härinne för andra gången och tittar på din fina kofta. :-D

    SvaraRadera
  4. Visst är den underbart fin! Jag har ingen aning om kollektionen men tror inte att den masstillverkats.

    SvaraRadera
  5. jag ska hålla koll efter den på tradera. Man vet ju aldrig......

    kram!

    SvaraRadera