torsdag 8 december 2011

Fedden - men vilken?


 Fedden var jag nyfiken på redan från början och jag kan säga att den tilltalar mig mer och mer och mer och mer...

Den beräknas bli ett REA köp men jag behöver lite hjälp för jag har inte sett den på riktigt och därmed inte provat heller! Hur är den i storlek Vad är erra erfarenheter? Ska man välja vanlig storlek?

Sen till den stora frågan vilken vaiant då? Jag gillar ju alla tre färgerna och min garderob har uteslutande färgglada koftor så alla tre skulle passa in perfekt!

Sen var det frågan om hur pyntad den ska vara? Min första känsla för Fedden var att det blev lite too much men jag vet inte riktigt för "Too much can be lovely" Å när har jag tidigare bromsat på detaljerna?


Vad tycker ni vilken är finast? Den powder färgade har toppat men jag gillar röda detaljer på den vita och den grå är ju så användbar och tålig...

Jag är ju en riktig REA-älskare och har faktiskt inte alls förköpt mig på fullpris i höst. (Har traderat upp pengarna istället...) Fast tre av mina 6 höst/vinter köp är faktiskt från Tradera mellan 50-70% av utpriset.

Några "behov" väntar jag på att ramla över... Ska redovisa dom andra så småningom!


Är det bara jag som fortfarande shoppar höst? PRE-spring tilltalar mig inte jättemycket, absolut inte före den hamnar på REAhyllan i allafall! Tur det för Reorna verkar ju redan rivstarta och jag som inte köpt klart klapparna ännu!

Bilderna är lånade hos FOLK och ElinMaria som båda bjuder på fina egna bilder som ger mersug!


 

2 kommentarer:

  1. De är fina allihop! Jag har ju den beiga men ångrar lite att jag inte tog den mörkgrå i stället. Det fina kopparfärgade bandet matchar fint till andra beiga färger också....Jag har gått ner i storlek på denna, till en tvåa. Så den är åt det stora hållet med långa armar och den är inte snygg som för stor för då lägger sig rygggrytlapparna under ändan..:-D På något vis ehrm...:-D

    Kramar och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Godmorgen :)
    Jeg har den grå, som jeg er meget glad for.
    Jeg ønsker mig meget den hvide også - den er SÅ FIN :)
    Kan anbefale dig den grå. Den passer så godt til alt.
    Knus og god weeekend.

    SvaraRadera