lördag 11 februari 2012

Beach House...


Denna bilden kom i ett nyhetsbrev från Nordljus häromdan... Så nu tog Beach House ett steg närmare att hamna hos mig... Lite gameldags spets som på mormors överlakan... Så fina!


Ja min icke läskunnige karl lurade sig själv till Västerås idag han föreslog i går kväll att vi skulle åka på mässa jag gillar de där mässorna för där brukar finnas roliga retroprylar och en hel del loppis och kuriosa att handla... Redan på parkeringen anade jag att något inte stod rätt till bilarna till konståknings tävlingar och bandy är inte av samma typ som de till veteranfordonmässor så att säga... Lite telefon googling och missen var uppdagad...

Så Erikslunds köpcenter blev det istället.... ;)

Traskade igenom IKEA för en fika och kom ut tomhänt (Har nog aldrig hänt tidigare) Tittade läääänge på jeans inne på Desigual orkade inte riktigt prova men de gnager lite i mitt bakhuvud...

Kom hem med några turkosa ljuslyktor, en dunk spolarvätska, en Deere till på tisdag och lite Hallo Kitty detaljer till Faster-presenten nästa helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar