onsdag 29 februari 2012

I'm a Wild Child

WILD CHILD

Denna klänningen har jag suktat över länge, den i royal var mitt förstahandsval men jag är jättenöjd med denna färgen. Klänningen har kommit i min ägo via två köp, först fick jag tag i den underbara underklänningen Den är sååå fin och kanske spetskanten där nere är det bästa på hela klänningen! Sen  kammade jag hem öven meshklänningen och Wild Child dress var komplett!

Kanske skulle jag ta den på mig och passa på att fria nu? Eller inte... Nej han får allt fria om han vill ha mig!



11 kommentarer:

  1. Helt underbar!!! Grattis! Du är bra på att hitta gamla godingar :)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en liten hobby jag har... Kram

      Radera
  2. Åh så fin...men ska du verkligen inte...hihihi...

    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tanken var kul! får grunna på det i några år.... ;)

      Radera
  3. Hej!
    Än har du lite tid på dig och det bästa är ju att han inte får tacka nej.
    Men din garderob vore ju för trevligt att kika in i och grattis till fin klänning.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han höll sig hemifrån hela kvällen, kanske var han rädd?! Ja hade jag slagit till hade jag behövt din hjälp!

      Radera
  4. Vilken lyckoträff att du lyckats para ihop en underklänning och överdel. Grattis! Denna klänning är verkligen speciell, jag minns när den kom och alla ratade den på produktbilderna så det var väldigt få shoppar som tog in den. Jag har två stycken i garderoben, en brun och såklart den i royal :-) Inte använda så flitigt men de tillhör min guldgarderob ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den tilltalar mig inte speciellt mycket på produktbilderna men verkligheten var i detta fall mycket bättre! Kram

      Radera
  5. Grattis till Wild Childen! Inte illa att hitta delarna var för sig :-)
    Det bor två stycken hos mig också, precis som hos Lina. men jag har dem powder och i chocolate. Nu var det längesedan jag använde någon av dem, bästa att ändra på det!

    Jag såg din fina kommentar inne hos Lina, Tack!

    Vi är några få som har den här riktiga kärleken till märket och gillar de äldre kollektionerna framför de nya.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej Sofia!

    Bara att hojta om hjälp behövs.
    Kram från Eva

    SvaraRadera