lördag 11 februari 2012

Flirtini hos Noos


I dag är dagen för ett stort event något som Ranelid och andra kommer att minnas och tala om länge! Önskar lite att jag var där och fick träffa massa drivna fina bloggtjejer och se hur trevliga alla är in real!

Jag tog i går kväll del av eventet genom att klicka hem min musthave ss/12 Flirtini hood jacket som jag blev förälskad i redan på visningen. Med NOOS trevliga prissättning av tröjan och Emmas event kod så blev det ett bra köp (så bra att jag i sista sekund avbokade den från over there)
Provade den på Heaven häromdan och känslan av färgglädje bestod. (Javabönan -tur att smaken är som baken men i stort sett hade du rätt!) Cannorna fanns där med i flera färger även de till något bättre pris -tips för någon som tröstar sig för ett missat event!

Håller tummarna för att lagersaldot stämmer den var nämligen slut i min storlek sist jag kollade...

Jag drar på Classic car mässa i Västerås kanske ska det bli en sväng på nya köpcentret Erikslund som jag ännu inte besökt och det stora varuhuset med blå/gul skylt med.
Håller tummarna litegrann för att sambon(den) är sugen på Tullhuset som jag alldrig varit till och en sväng på Plantagen Nå ja vi får väl se vad han har för tålamod! (Budgetfika på möbeljätten brukar locka iallafall!)

uppdaterar: Classic Car mässan är nästa vecka denna lördagen var det bandy i ABBarena... Snopet men mer tid för Erikslunds shopping...

Ha en alldeles underbar dag i Malmö
(och lite varstans)

Vad är väl en bal på slottet....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar