onsdag 1 februari 2012

Krokus - vår i fönstret - snöar utanför


Jag älskar mina cylindervaser!

Blå krokusar en stor kruka för 25:- i mataffären när de blommat över åker de ner i källaren och sen när tjälen är borta ner i marken! Jag gillar vårblommor i gräsmattan lite så där ostyrigt och impulsivt inga raka rader så att säga!

Har kollat modevisningen! (på nätet då...) Först började jag nästan bli rädd allt var svart och helt plain... Sådana kläder vill inte jag ha från Odd Molly! men sen kom allt några fina koftor och long socks i färg och mönster, En ljuvlig stor scarf, en söt poncho i magnolia-rött å en tvär-turkos underklänning och jag kunde andas ut lite nog finns det hopp! Med inte tjippade jag efter andan jätte mycket. Tilläggas ska väl att det inte brukar vara de riktiga "catwalk plaggen" som hittar hem till mig sen. Å inte sjutton vill jag se vinterplagg nu åtminstone inte utan 70% rea...

Gissar att jag hittar favoriter när stillbilderna kommer som jag inte ens såg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar