lördag 4 februari 2012

Dagens flanell!


Har denna "dans-flanell" i två färgställningar (den vita med) Jag älskar den tyget i kjolen för mig att vilja dansa runt bland snöflingorna trots vinterkylan! Älskar överflödet av tyg! Denna modell är en sån perfekt matchning mellan vardagsgarderob och ballerina dress!





Velourbyxorna snubblade jag över till ett bra pris på tradera för några månader sedan tänkte mig dom just så här, som ett par varma lite dressade leggings - vad tycks, visst funkar det?

2 kommentarer:

  1. Älskar den klänningen! Den så underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint!! Älskar också den klänningen men så här snygga byxor brukar jag inte ha till ;-) Har dessa velourisar i svart men skulle verkligen önska mig dom i magnolia också. *hoppas*

    KRAM

    SvaraRadera