söndag 26 februari 2012

Investerat en hundring i "loppor"


Skrev att jag påbörjat loppisåret tidigare i veckan, här är resultatet av en investerad hundring! Blåvitt porslin är jag ju ganska svag för... De fina kopparna har nagg men de kanske blir till något hobbyprojekt eller så... En liten tom picnic väska en härlig låda och ett lock utan terrin ja inte är det saker man behöver men tråkigare saker kan man ju göra med en hundring... Känner mig lite som Pippi på sakletar-jakt! Det är ju så kul att hitta saker som tilltalar mig (men som någon annan dumpat) för nästan inga pengar alls!
Gamla tvållådor passar bra till att samla smink och annat smått i badrummet tycker jag!
PS. Det bor en man hemma hos mig som tycker att jag släpar hem väldigt mycket skit, så om du inte ser "skönheten" i dessa ting så behöver du absolut inte känna dig ensam... DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar