söndag 16 september 2012

Appleblossom Rosebud

 
APPLEBLOSSON ROSEBUD
 
Avslutar dagen med en pelargon! Jag har jobbat hela dagen och funderat och funderat på Molly köpet. Jag funderar på vad jag vågar! Jag har varit i kontakt med tradera men om det rör sig om en kapad identitet så ser det säkert korekt ut hos dom (för jag tror att det är vad som brukar ske i de här sälja ett antal dyra saker Odd Molly smycken presentkort och elektronik. Bra köp nu pris håva pengar en vecka eller två och sen borta. Någon annans personuppgifter kopplad till en hotmailadress som bedragaren har ser säkert normalt ut i rullorna)
Jag har köpt någon gång tidigare av nya traderare alla har ju en första affär så att säga men jag kollar alltid lite på Eniro och Google före jag betalar, lurad tänker jag inte bli! Inte nu heller så det visar sig vad jag får för svar på några knepigheter om det blir någon drömMolly eller ej.... 
 
Tack så mycket för responsen! Fyll gärna på med mer erfarenheter och tips!

1 kommentar:

  1. Vilken fin pelagon! Förstår din oro, men jag skulle nog betalat hälften, vet inte hur man annars skulle göra om inte åka och hämta den på plats. Jag har aldrig blivit lurad, om möjligen inte en gång då jag aldrig fick en jacka men då delade vi på summan och den personen hade bra omdömen innan. Jag tar alltid dyra paket på schenker därför, då man får kvitto. Lycka till! Kram Nilla

    SvaraRadera